Pages

Monday, February 8, 2016

Sreća, treći dio.

Sretnem ga neki dan u gradu. Bilo je pet sati. Vani je već bio mrak jer ovih dana noć neviđeno rano pada. Mahao mi je i smijao se od uha do uha. Uhvati me pod ruku, išli smo u istom smjeru. Tek usput, pitam ga dal' je sretan, iako odgovor unaprijed znam.



Razvezao se o svojoj sreći i ljubavi prvo šapćući, a kasnije ne mareći za slučajne prolaznike. Pozove me na čašu vina, a ja pristanem jer nije lijepo odbiti prijatelja kada te pozove na piće. Uostalom, petak je. Priča mi o vezi koja traje već dvije godine, ja ispitujem detalje koje više-manje znam. Zagreb je mali grad i sve se zna; i tko s kim, i kad, i zašto...


Dok ga molim da mi priča o počecima, o prvom vlaku, prvom susretu, prvom osmijehu, ogladnimo pa krenemo u potragu za noćnim zalogajem. Imamo sreću jer je grad još pun štandova pa možemo birati.  Kad pogledam na sat, shvatim da je ponoć već odavno prošla. Na odlasku kažem - želim vam još bezbroj godišnjica, neka je svaka sretnija od one prethodne!


Chocolate loaf cake by Nigella

 


220 g putra sobne temperature
210 g smeđeg šećera
2 velika jaja
1 žličica extrakta vanilije
170 g tamne čokolade
170 g brašna
1 žličica praška za pecivo
malo soli
120 ml svježe kave
120 svježeg soka od naranče
korica naranče

Zagrijte pećnicu na 190 stupnjeva i obložite kalup za kruh sa papirom za pečenje. Rastopite čokoladu i ostavite sa strane da se malo ohladi. U maloj zdjeli pomiješajte brašno i prašak za pecivo. Mikserom dobro povežite putar i šećer, dodajte sol pa opet pomiješajte. Dodajte jaja i vaniliju i dobro ih istucite pa na kraju umješajte i čokoladu. 
Naizmjence dodavati brašno i kavu, žlicu po žlicu, na kraju i sok i koricu naranče,  dok ne dobijete glatku i dosta tekuću smjesu. Ulite u pripremljeni kalup i pecite 25 minuta pa smanjite na 160 i pecite još 15 minuta. Kolač se može peći i u manjim kalupima, naravno, nešto kraće. Jede se danima, a najbolji je malo podgrijan.

8 comments:

  1. Replies
    1. Hvala! Baš sam sretna ako ti se sviđala pričica ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala. I ja volim što postoje takvi ljudi oko mene.

      Delete
  3. Volim tvoje priče , ali i kolačiće:) neka sreća ide dalje, ili i odlični recepti kao što je ovaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Branka! Nadam se da na novi post nećemo čekati mjesecima ;)

      Delete